Skoči na glavno vsebino

V ponedeljek, 24. aprila, je na šoli že od samega jutra zelo aktivno. Učenci so razporejeni v različne delavnice v šoli in na terenu, zato fotografije prihajajo od vsepovsod. Vidimo, da se dogaja na polno … Za fotografije so poleg učiteljev danes skrbeli tudi trije šolski novinarji – TIAN, NEJ in PIKA. Vse pohvale!

Pred začetkom delavnic pa so sledila navodila in delitev v skupine …

Gospa Fabinc iz zeliščarske kmetije je za učence pripravila predstavitev zelišč, z njimi delala mazila za ustnice in kuhala zeliščni čaj.

Za kuhanje golaža skrbi član Lovske družine Pišece Jože Lipar, ki ima pridne pomagače. Kako okusen je, pa se boste lahko prepričali na pogostitvi ob 17. uri.

Da se bodo učenci naučili, kako je lov pomemben za življenje, je poskrbel še en član Lovske družine Pišece Franci Lipar.

V delavnici PIŠEŠKI ZAKLADI so učenci pripravili igro SPOMIN, nato pa se odpravili v Posavski muzej Brežice, kjer so si ogledali razstavo in izvedeli kaj o kmečkih uporih.

Gledališka skupina se pripravlja na igro, ki jo bodo predstavili na zaključni prireditvi ob 17. uri.

V delavnici puntarske književnosti so učenci raziskovali zgodovino kmečkih uporov, izdelali padlet, prebrali Kronanje v Zagrebu in ga odigrali.

Nato pa se lotili še enega Unesco projekta – MODREGA STOLA.

Nas je pa danes obiskala tudi novinarka RTV Slovenija Enisa Brizani s snemalcem, tako da se bo o našem projektu kaj povedalo in videlo tudi na TV Slovenija.

Brez kulinarične delavnice v Pišecah tudi ni nobenega projekta … Na zaključni prireditvi pa boste vse njihove dobrote lahko tudi poskusili …

Skrbeti je treba tudi malo za gibanje in igro …

Ena delavnica pa je bila povezana z mlini. In kot to rada počne, je skupino otrok pri mlinu počakala tudi naša nekdanja učiteljica Anica Butkovič, jih popeljala v njegovo notranjost in jim povedala veliko zanimivega.

KOT VIDITE, JE BILO DOPOLDANSKO DOGAJANJE POLNO ZANIMIVIH DELAVNIC, ZATO RES VLJUDNO VABLJENI, DRAGI STARŠI IN KRAJANI, DA SE NAM PRIDRUŽITE NA ZAKLJUČKU OB 17. URI PRI ŠOLI.

Dostopnost