Skoči na glavno vsebino

Dragi učenci!

Učenci, danes je pred vami zanimiv in ustvarjalen dan.

Učenci prve triade so že opravili videoklepet z gospodom Danilom, ostali pa boste tudi kmalu izvedeli, kaj vse vas čaka na današnji dan. Upam, da boste uživali, veliko zanimivega naredili in poslali v kanal, mi pa objavili še na spletni strani. Srečno in bodite robotsko ustvarjalni!

Kaj vse počnejo roboti, lahko vidimo na posnetku  

NALOGE ZA PRVO TRIADO

  1. NALOGA: VPRAŠAJTE VAŠE STARŠE, KJE SO ŽE SREČALI ROBOTA. ALI IMAJO V SLUŽBI KAKŠNE ROBOTE? KAJ TI ROBOTI POČNEJO?  
    ČE STARŠEV SEDAJ NI DOMA, JIH VPRAŠAJTE, KO SE VRNEJO? 
  • NALOGA. NARIŠTE ROBOTA PRI NEKEM DELU (V TOVARNI ALI DOMA). LAHKO NARIŠETE VEČ RAZLIČNIH ROBOTOV. ROBOTA LAHKO ZGRADITE TUDI IZ LEGO KOCK ALI KKAŠNIH DRUGIH ELEMENTOV. POSLIKAJTE VAŠE ROBOTE IN SLIKE OBJAVITE V KANALU VAŠEKA RAZREDA NA »TEAMSIH«. 
  • NALOGA: RAZMISLITE IN V KANAL RAZREDA ZAPIŠITE, PRI KATEREM OPRAVILU SI ŽELITE, DA BI VAS ROBOT ZAMENJAL. 
  • SKLOP – PROGRAMIRANJE

Programiranje je način, kako poveš robotu kaj in kako naj dela. Pri teh nalogah boste spoznali osnovne elemente programiranja, ki so potrebni za to, da lahko roboti delujejo in nam pomagajo pri opravilih. 

👇👇👇 Spodaj vas čakajo naloge in navodila, kako se jih lotiti. Obilo zabave vam želimo! Ne pozabite oddati slik opravljenih nalog v kanal razreda oziroma učilnico. 

Sledi povezavi do igre:  https://lightbot.com/flash.html  

Navodila za začetek in naloge: Lightbot navodila za začetek + naloge 1.,2 razred    

Naredi posnetek zaslona svoje rešitve levela 1-8 in sliko naloži v svoj kanal oz. učilnico na spletu.  

Kako naredim ZASLONSKI POSNETEK – SLIKO zaslona: 

Kako naredim posnetek (sliko) zaslona na računalniku  

Pomoč za namestitev Flash Player-ja: 

Uporabniki Mozilla Firefox: https://youtu.be/hkPsw5rf9l4  

Uporabniki Google Chrome: https://youtu.be/-JZ3FbXdlOM  

Uporabniki MS Edge: https://youtu.be/_ONcxutJ2w8  

Uporabniki telefonov (android): https://youtu.be/3DeVzu5xEng  

  • NALOGA: Izdelaj svojo lastno »programersko« namizno igro 

Premikaj figurico po zaporedju postavljenih kartic s smermi in osvoji cilj. 

NAVODILA ZA IZDELAVO: Natisni ali preriši na papir IGRALNO PLOŠČO (nahaja se tukaj na spodnji povezavi). Natisni, izreži in pobarvaj ali izdelaj svoje PLOŠČICE S SMERMI (nahajajo se spodaj). Poišči si 2 igralni kocki,  figurico in predmet za cilj! 

<<2.naloga_namizna_igra.pdf>>

NAVODILA IGRE: Figurico postaviš na polje kjer je ZAČETEK. Mečeš obe kocki naenkrat, in postaviš CILJ na tisto polje, ki ga določita kocki – primer (ena kocka vrednost 4, druga 3): 

Dostopnost