Skoči na glavno vsebino

V ponedeljek, 5. 10., praznujemo svetovni dan učiteljev, zato smo učenci malo povprašali, katere lastnosti naj bi imel dober učitelj.

Dober učitelj mora znati pripraviti zanimivo in pestro uro, se ne jezi preveč, ni preveč strog, a mora imeti red v razredu. LANA, 9. razred

Dober učitelj je prijazen, potrpežljiv, a tudi strog. TINKARA, 7. razred

Dober učitelj je prijazen, ni ozkogled, nauči več, kot je treba, pri delu uporablja novejše tehnike poučevanja. JANŽ, 9. razred

Dober učitelj je pravičen, spoštljiv, prijazen. BARBARA, 7. razred

Dober učitelj veliko nauči, ni preveč strog, uporablja moderne pripomočke, daje bolj malo nalog in je prijazen. NIKO, 4. razred

Dober učitelj pomaga učencem, ki jim ne gre, ni preveč strog, daje dovolj nalog za utrjevanje. OŽBEJ, 4. razred

Dober učitelj poskrbi za učenca, če mu ne gre, je prijazen, ni pa strog. JULIJA ANA, 3. razred

Dober učitelj daje dobra navodila, da znam rešiti naloge. Nič ni narobe, če je malo strog. Meni je super učitelj, ki vodi računalniški krožek. Lahko je mlad ali star. BOJAN, 1. razred

Dober učitelj je nasmejan, prijazen, daje zanimive naloge, ni pa preveč strog. Učiteljica tudi ne sme biti v petkah ali kikelci, ker potem ne more tekati za nami, lahko pade, se spotakne. Bolje je, da ima kavbojke, tenisice. IZABELA, 1. razred

Tajnica Dragica pa je učiteljem zaželela vse dobro ob dnevu s temle citatom:

»Noben človek ne more biti dober učitelj, če ne čuti tople naklonjenosti do svojih učencev in pristne želje, da bi jim posredoval, kar sam ceni.«

Bertrand Russell

Šolska novinarja Erik in Doris sta na hodniku ujela učiteljico Brigito Vahen in z njo naredila kratek intervju.

1.KAJ VAM POMENI DANAŠNJI DAN­-SVETOVNI DAN UČITELJEV

Menim, da je današnji dan zelo poseben sploh za učitelje, ki niso cenjeni v tem poklicu oz. za tiste, na katere pozabljajo, zato je tudi prav, da imamo en dan, na katerem se vsi nekako spomnimo nanje.

 2.KOLIKO LET STE ŽE UČITELjICA

Delovne dobe imam malo manj, uradno sem pa učiteljica že deset let.

3.ZAKAJ STE SE ODLOČILI ZA TA POKLIC?

V bistvu to ni bil moj prvotni poklic, me je pa v srednji šoli navdušila moja profesorica matematike, ne ravno za ta poklic, ampak na splošno za matematiko in  potem, ko sem razmišljala in bolj razmišljala, medtem ko sem odraščala, se mi je to zdelo nekaj lepega in na ta način sem se potem tudi odločila za študij v matematiki in postala učiteljica matematike.

4.KAJ VAM JE V TEM POKLICU VŠEČ IN KAJ NE

Najbolj mi je všeč gibljiv urnik, to pomeni, da nisem vseskozi na enem mestu, da je delo razgibano, pestr,o v prvi vrsti pa moraš imeti rad otroke, ni nujno, da imaš svoje, moraš jih imeti rad in rad delati z njimi, ker rezultati našega dela se ne vidijo prvo leto, prvih pet let, ampak mogoče šele čez deset let, ko otroci odrastejo in vidiš, da si nekaj dobrega tudi ti naredil za njih.

5.SE VAM ZDI DA STE KOT UČITELJICA DOVOLJ CENENI

Da, sama sem takega mnenja, ker se mi zdi, da smo ena redkih šol v Sloveniji, s pozitivnim vodstvom, to pomeni z zelo dobro ravnateljico, ki zna ceniti delo vsakega posameznika, ki je tu.

Dostopnost