Petek, 3. 4., pa so učenci od 1. do 5. razreda izvedli še tretji dan dejavnosti na daljavo. Tokrat je bil na vrsti naravoslovni dan, povezan z gozdom. Po uvodnem srečanju z učitelji na ZOOM-u je sledilo reševanje nalog. In kaj vse so morali opraviti v tem dnevu?

Pred odhodom v gozd je bilo potrebno prebrati in se malo seznaniti z gozdnim bontonom, gozdnimi živalmi, drevesi.

3 naloge:

1. USTVARI BIVAK ALI “BUNKER” ZA PALČKE

2. NAREDI SVOJ MOTIV/RISBICO S POMOČJO VEJ, LISTJA, MAHA, KAMENČKOV.

3. NAREDI HERBARIJ S 3 MANJŠIMI RASTLINAMI/CVETLICAMI

Nekaj izdelkov je že priromalo do nas, nad vsemi smo navdušeni.

ANETA se je preizkusila celo kot aranžerka.

NACE in OŽBEJ ter URBAN in LUKA so naredili prave bivake/bunkerje, v njih bi se revčki palčki še izgubili.

 

Tudi LAN se je skril v svojega …

LARISA IN TEJA sta bili izvirni tudi pri risbicah in motivih iz gozda.

ANJA pravi, da je naredila iglu iz vej. Čudovite so tudi likovne mojstrovine iz naravnih materialov.

LANIN bunker in naravni podpis.

Tudi TIAN in ALINA imata novo bivališče, le kje se nahaja?

ZALA nam s svojim srčkom, ki je čudovit, sporoča, da nas pogreša in nas ima rada. Hvala ti, Zala!

NIKO je pripravil hiško za palčke, pajacka iz kamnov, hiško iz vej, hkrati pa poskrbel še za okolje – pospravljal je namreč za tistimi, ki brez slabe vesti smetijo po gozdu. Bravo, Niko!

Še en fant in njegov bunker – tokrat ga je naredil LUKA. Zraven pa še napis za vse nas, da se ga držimo in upoštevamo. Bravo, Luka!

 

LAN pa ni delal bunkerja, se je pa danes odpravil na Špiček in verjetno videl kakšnega (bunker, namreč) na poti do vrha.

 

 

 

 

 

 

 

Dostopnost