Skoči na glavno vsebino

V torek, 18. 2., so imeli učenci od 6. do 9. razreda naravoslovni dan, namenjen zvoku. Zvok so namreč obdelali na različne načine, saj so pri poskusih in v delavnicah sodelovali različni učitelji in vsak je s svojega stališča predstavil zanimivosti zvoka. Po jutranjem sestanku v jedilnici z učiteljico Majo in učiteljico Brigito je delo potekalo v dveh skupinah. Opaziti je bilo, da so imeli učenci tokrat pri pouku lahko mobitele in tablice, kar je samo še popestrilo njihovo delo. Nekaj delavnic smo ujeli v naš objektiv, daljši članek z vsemi podrobnosti pa pripravijo mladi novinarji konec tedna.

Pred začetkom naravoslovnega dneva smo imeli v telovadnici jutranje razgibavanje. Nato je sledil kratek uvod o tem, kaj pomeni zvok. Potem smo se razdelili v dve skupini in odšli v delavnice. Pri učiteljici Brigiti smo si na telefone naložili aplikacijo, ki kaže valove. Nato smo zunaj naredili preizkus s sireno in opazovali valove. Pri učiteljici Maji nas je čakalo 6 poskusov, in sicer z vodo, svečo, telefonom in glasbilom. Učitelj Dejan nam je pokazal, kako se na internetu vidijo pikice, če pritisnemo na tipko klavirja, učiteljica Urška nas je podučila o zgradbi ušesa, učiteljica Martina nam je povedala, kaj vse nam lahko uniči sluh, pri učiteljici Simoni smo zapeli angleško pesem in oponašali različne živali. Ustavili smo se še pri učitelju Davidu, si ogledali dva zanima filmčka, nato pa odšli na kosilo. Bilo je zanimivo in poučno.

Hana Plevnik

Dostopnost